Adressändring

Så! Nu är adressen ändrad. I mellandagarna går flyttlasset till jkpg. Yezzz!

Jag får frågan varför jag ska flytta dit. Plugg? Kärlek?

Inget av dem.

Jag ska bara flytta dit och testa att bo i en ny stad. Har många vänner där och staden är inte främmande för mig. Jag har tänkt länge på att flytta dit och nu fick jag tipset om en hyreslägenhet granne med bror och svägerska. Lägenheten är renoverad 2010. Nya vitvaror, nytt kök, kaklat badrum och spottar i taket satte igång mitt hyresvärd-hjärta.

Publicerat i Allmänt
#1 / / Fanny Strandh:

Vilken fin lägenhet!!! Stort lycka till med flytten, hoppas du kommer att trivas ^^

#2 / / Gert:

Ska du pendla eller har du ett nytt jobb på gång?

#3 / / Manda :

Ser fint ut! Btw, har du följt bonde söker fru länge? För tänkte om de kommer åka utomlands detta året också, eller om det bara var något som varade förra året?

Svar: Bönderna och deras val åker alltid utomlands eller iaf iväg på en resa :)
Ida Bengtsson