Påt igen

05:56 var jag på Colorex idag, nu ska vi äta frukost.

Ikväll visas avsnitt 10. Som sagt, det kommer bli ett bra avsnitt! Mys på en udde, mys i en hammock, mys på en brygga och mys på klippor. Så mycket myyyys!

Ska du se det?


#1 / / Elli:

Jaaa!!! Og jeg gleder meg!!:):):)

#2 / / Alexandra:

Åker du hem i nästa avsnitt?👎👎👎

#3 / / Jeanette S:

Åh va jag blir lycklig efter sett kvällens avsnitt! Hoppats på att de ska bli ni sen man såg er första gången! jag har gillat dig sen första klippet med dig på slottet! en sån söt kul rak och GLAD människa! jag hoppas du finner din kärlek och att det möjligtvis är erik, han är snygg å har intelligens - men verkar lite tråkig och stängd eller vad man vågar säga haha. men kanske blir fint att kompensera varandra. :) jag önskar iafall dig de bästa och tackar för du sprider glädje i rutan! // Jeanette :)

Svar: Tack så jättemycket! Blir glad av det du skriver!! :)
Ida Bengtsson

#4 / / Kalle:

Ida! vi killar blir väldigt avundsjuka på Erik :)