För ett år sedan

Idag för ett år sedan var jag på ett slott utanför Eskilstuna. Jag var ju tvungen att hålla allt hemligt, och jag lyckades nog.. Slängde ut en ledtråd, men inte ens FBI hade kunnat förstå vad som var i görningen.


#1 / / Anonym:

hej
när håller bonden första valet På gården? Är de en eller två dagar efter man kommit? Då fyra ska bli tre?

Svar: Hej! Ja, kanske 2-3 dagar.. :) ska du vara med själv?
Ida Bengtsson

#2 / / Anonym:

Ja hihi är jättenervös

#3 / / Anonym:

Japp hihi! Är jättenervös! Hur ska man tänka inför detta.. Känner mest typ.. Jag åker hem först. De andra är så fina å bra haha

Svar: Åh, vad spännande!! Jobbigt att inte veta vem du är, men det får bli en gåta. Förstår det! Så kände jag med :) upp med hakan och förstå ditt egna värde :) ta hand om dig och hälsa de andra som är med! Kram
Ida Bengtsson